zaterdag 22 april 2017

Winactie

Kort berichtje van mij. 
Even niet zo creatief bezig momenteel, nogal last van slijmbeursonstekingen in beide schouders. Dus maar andere dingen doen.

Winactie
In mijn facebook groep Cards & more....challenges heb ik een winactie lopen!
En natuurlijk de challenge!!!!

Stempelhulp
En ook de winactie op mijn blog hier nog. Kijk maar rechts in het menu van de stempelhulp. Nog maar 15 blogvolgers nodig!!


At the moment not so much crafting. I got ,google translate: Mucous membrane inflammation. No Idea if this is correct.

Zo a little quiet at the moment on the blog.

5 opmerkingen:

  1. Wat naar een slijmbeursontsteking. Sterkte ermee. Wel n dotje van een kaart. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such an adorable card Diana, I'm sorry to hear that you are not feeling well, I hope you feel better soon.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n lieve kaart, leuke schets ook. Hopelijk voel je je weer vlug beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kaartje. Sterkte met je slijmbeursontsteking.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...