maandag 10 april 2017

Spring

Lente, lente, lente, lente, lente.....
Tja, Ik had er gewoon zin in :D Een soort gelijke heb ik vorige maand ook al gemaakt. Kijk hier maar: Klik hier
Kleuren zijn gebaseerd op de facebook challenge van mij groep

Vlinders en hoekstans van Precious Marieke uit de nieuwe Fantastic Flower lijn.
En de rest is allemaal van Yvonne's Creations, springtastic lijn.

Fijne dag!

*******
Spring, spring, spring, spring, spring.....
So funny this....spring means in Dutch, jump.  When you say "spring is in the air". Than we always say "nope". I am not jumping in the air :D
I felt like making this card. Almost the same I've already made last month. You can see it here
The colors are based on the challenge in my own facebook group.

Butterflies and corner die is from Precious Marieke - Fantastic Flowers.
The rest is from Yvonne's Creations - Springtastic.

Have a great day!








14 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze lentekaart!! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en prachtige kleurkeuze.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lentekaart en van de kleuren word ik helemaal vrolijk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,
    Prachtig lente kaartje!
    Mooie zachte kleuren.
    Leuk met konijn en schaap aan de onderzijde.
    Bedankt voor de tip Diana.
    Ik ga mijn kaartje vanavond linken😊.
    Fijne dag verder en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart gemaakt, mooie vlinders

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so pretty Diana, beautifully embellished.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...