vrijdag 7 april 2017

Merci

Doosje
Ik vind de merci Dutch Doobadoo doosje zo leuk he! Ik heb deze ingepakt in een kaart, dan krijg je een soort album. Een van mijn beste vriendinnen Ineke, was gisteren jarg en voor haar heb ik dit lieve doosje gemaakt. We wonen niet bij elkaar om de hoek, dus dan probeer ik altijd wat leuks te verzinnen voor haar.

Fijne dag!

********
Box
I totally love the Dutch Doobadoo Merci box. I've wrapped it in a card, so it looks like a mini album.
One of my best friends had yesterday her birthday and we don't live near eachother because of that I always try to make something special for her.

Enjoy your day!



10 opmerkingen:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...