zaterdag 29 april 2017

Just a note...

Ter info
Gewoon even melden. :D
Ik doe idd vrij weinig qua kaarten maken. Ik heb nog steeds last van mijn schouders en ik begin er nu ook wel aardig sjago van te worden.

Ik weet inmiddels wel waar het door komt. Door mijn houding in mijn hobbykamer aan mijn buro. Daarom nu even minder tot bijna niks. Dus mijn excuses als je nu weinig online ziet van mij. Ik doe nu echt alleen wat echt nodig is voor de DT's waar ik in zit. Uiteraard weet je mij te vinden :D

Wilde ik gewoon even melden :D Voor de rest niks aan de hand. Alleen even extra lichamelijk rust.
Voor de rest, voor wie ik op FB heb, spam ik gewoon lekker door met totale onzin :D Mijn facebook, voeg mij toe: KLIK HIER

Selfie
Onder het motto van mijn persoonlijke selfie challenge, weer een plaatje van mijzelf :D Sinds ik dit doe, zo af en toe, voel ik mij ook een stuk beter... zeker een aanrader... als ergens maar ieniemini beetje onzekerheid verstopt hebt zitten. Je wordt er alleen maar vrolijker en blijer van! 
Enige wat ik gefotoshopt heb, is de achtergrond. Voor de rest ALL REAL ME 
Dikke dames zijn geweldig en fantastisch mooi!!!!
******
information
Just a note from me. I still got issues with my shoulder. That's why you don't see that many creations at the moment from me. I am sorry for that. I only do what I really need to do at the moment for example for the DT where I am in. I now know where the pain comes from. That's from my hobby desk where I am sitting. So I trade the desk for the couch for now :D
But I will, like always, still bother you on Fb with completely idiot spam messages :D :D :D I just wanted it to say... Just add me on FB: click here

Selfie I got a personal selfie challenge. So once in a while I post some selfies. Since I do this, now and than. I feel so much better! So here is my brand new selfie. Because big girls are totally awsome and freakin GORGEOUS!!!




3 opmerkingen:

  1. Hopelijk voel je je vlug terug tiptop in orde. Leuke foto, trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana,
    Hé wat vervelend dat je zo last hebt van je schouders.
    Dat doet ook veel pijn. Wens je beterschap!
    Je staat mooi op de foto hoor. Girl power, high five😊.
    Zorg goed voor jezelf.
    Fijn weekend verder nog.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beterschap met je schouders en we zien je kaartjes vanzelf wel weer verschijnen. mooie foto.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...